вторник, 27 марта 2012 г.

Урок алгебри в 10-а класі


Тема уроку:
«Розв’язування ірраціональних рівнянь»
Мета уроку:
·        узагальнення знань, умінь, навичок учнів по темі « Ірраціональні рівняння». Підготовка учнів до ЗНО;
·        розвивати творче мислення, математичне мовлення;
·        виховувати вміння працювати разом, почуття відповідальності, культуру спілкування.
Завдання уроку:
Узагальнити та систематизувати знання, уміння і навички учнів по темі «Ірраціональні рівняння». Розвити навички самоконтролю, логічного мислення, математичну мову.
Обладнання:
проектор, тест, індивідуальні картки.
Література:
1.     Г.П. Бевз. Алгебра і початки аналізу: підручник для 10-11 кл, К: Освіта, 2006г.
2.     Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Рабинович Ю.М., Якір М.С.Збірник задач і завдань для тематичного оцінювання з алгебри і початків аналізу для 10 класу. Харків, Гімназія, 2001. – 144с.: іл.
3.     Устные упражнения по алгебре и началам анализа: Кн. для учителя  Р.Д. Лукин, Т.К.Лукина, М.С.Якунина. - М.: Просвещение, 1989.-96с.:ил.
4.     Логунова Л.В. Прямая пропорциональность, «Сеть творческих учителей», 2008 г
Хід уроку:
1.     Організаційний момент. Постановка мети уроку, повідомлення теми уроку і задач уроку.
Сьогодні ми повторимо тему «Ірраціональні рівняння»,  згадаємо основні методи розв’язування  ірраціональних рівнянь. Наш урок – це урок повторення знань, а мета кожного такого уроку – підготовка до ЗНО.
2.     Актуалізація опорних знань
Фронтальне опитування:
1. Які рівняння називаються ірраціональними?
2. Серед даних рівнянь назвати ірраціональні рівняння:
3.     Усна робота з тестами.
Тест:
№1 Розв’язати рівняння
1) 9;     2)2;     3)16;     4)-2.
1)    піднесення до степеня;
2)    заміна змінної;
3)    на множники;
4)    застосування  властивостей функцій;
5)    графічний метод.
1.     Є тест, поставте номер метода, який використовується при розв’язуванні даних рівнянь. Яке рівняння, на х рівнянь:
2.     ваш погляд, є найбільш важким розкладання?
Варіант1
Варіант 2
1)   
2)   
3)   
4)   
5)   
1)   
2)   
3)   
4)   
5)   

Індивідуальні карточки для учнів відповідно до варіанту завдань:
Варіант1
П.І.Б. учня:

Методи розв’язування
1
2
3
4
5


































Варіант 2
П.І.Б. учня:

Методи розв’язування
1
2
3
4
5


































Відповіді:
Варіант 1                                                  Варіант2

1
2
3
4
5
1

+



2


+


3
+




4




+
5



+


1
2
3
4
5
1
+




2

+



3



+

4




+
5


+


      






2 комментария: