Тема уроку:
«Розв’язування ірраціональних рівнянь»
Мета уроку:
·
узагальнення знань, умінь, навичок учнів
по темі « Ірраціональні рівняння». Підготовка учнів до ЗНО;
·
розвивати творче мислення, математичне
мовлення;
·
виховувати вміння працювати разом, почуття
відповідальності, культуру спілкування.
Завдання уроку:
Узагальнити та
систематизувати знання, уміння і навички учнів по темі «Ірраціональні рівняння».
Розвити навички самоконтролю, логічного мислення, математичну мову.
Обладнання:
проектор, тест,
індивідуальні картки.
Література:
1.
Г.П. Бевз. Алгебра і початки аналізу:
підручник для 10-11 кл, К: Освіта, 2006г.
2. Мерзляк А.Г., Полонський В.Б., Рабинович Ю.М., Якір
М.С.Збірник задач і завдань для тематичного оцінювання з алгебри і початків
аналізу для 10 класу. Харків, Гімназія, 2001. – 144с.: іл.
3. Устные упражнения по алгебре и началам анализа: Кн. для
учителя Р.Д. Лукин, Т.К.Лукина,
М.С.Якунина. - М.: Просвещение, 1989.-96с.:ил.
4.
Логунова Л.В. Прямая пропорциональность,
«Сеть творческих учителей», 2008
г
Хід уроку:
1.
Організаційний
момент. Постановка мети уроку, повідомлення теми уроку і задач уроку.
Сьогодні ми повторимо тему «Ірраціональні рівняння», згадаємо основні методи розв’язування ірраціональних рівнянь. Наш урок – це урок
повторення знань, а мета кожного такого уроку – підготовка до ЗНО.
2.
Актуалізація
опорних знань
Фронтальне опитування:
1. Які рівняння називаються ірраціональними?
2. Серед даних рівнянь назвати ірраціональні рівняння:
3.
Усна
робота з тестами.
Тест:
№1 Розв’язати рівняння
1) 9; 2)2; 3)16;
4)-2.
1)
піднесення до степеня;
2)
заміна змінної;
3)
на множники;
4)
застосування властивостей функцій;
5)
графічний метод.
1.
Є тест, поставте номер метода, який
використовується при розв’язуванні даних рівнянь. Яке рівняння, на х рівнянь:
2.
ваш погляд, є найбільш важким розкладання?
Варіант1
|
Варіант 2
|
1)
2)
3)
4)
5)
|
1)
2)
3)
4)
5)
|
Індивідуальні
карточки для учнів відповідно до варіанту завдань:
Варіант1
|
П.І.Б. учня:
|
|
|||||
Методи розв’язування
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
Варіант 2
|
П.І.Б. учня:
|
|
|||||
Методи розв’язування
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
Відповіді:
Варіант 1 Варіант2
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
1
|
|
+
|
|
|
|
2
|
|
|
+
|
|
|
3
|
+
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
+
|
5
|
|
|
|
+
|
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
1
|
+
|
|
|
|
|
2
|
|
+
|
|
|
|
3
|
|
|
|
+
|
|
4
|
|
|
|
|
+
|
5
|
|
|
+
|
|
|
Стільки інформації - просто вражає! Ви - молодець! Ваш блог - найкращий!!!
ОтветитьУдалитьДякую!!!!!
Удалить